28 de juny

17:43


Ja fa uns mesos que Eva em va donar la idea, tot i que molt amablement em va passar un patró, no quedava mai contenta amb els meus mig cercles i finalment han acabat sent un cercle i ja que tenia els fils un mòbil per la finestra!


* ** *** **** *** ** *

Ya hace unos meses que Eva me dió la idea, aunque muy amablemente me pasó un patrón, no quedaba nunca contenta con mi semicírculo y finalmente son un círculo y ya que tenía los hilos un movil para la ventana!

Potser també t'interessa

9 comentaris

  1. Doncs en cercle o en talladeta de meló queden els dos molt bonics! :-)

    ResponElimina
  2. Me encantan los móviles, colgantes, adornos... de ventana. En Alemania, por ejemplo, es algo que se lleva mucho. Y encima hecho a mano en casa, mucho más chulos. Geniales.

    ResponElimina
  3. T'ha quedat molt original, segur que dóna molt bon rotllo a la teva finestra... Jo tinc ganes de fer un...

    ResponElimina
  4. monissim el mobil !!!! m'encanta! :)

    ResponElimina
  5. Pues me encantaaaaaaaan!!!!!!!!!!!, tanto los círculos como el móvil. Ahora me has dado tu a mi la idea jajaja, y te copiaré y haré un móvil con bolas arcoiris, me encantan estos colores vivos, iluminan la habitación.
    Yo terminé haciendo unos 15 arcoiris y los llevábamos puestos este sábado pasado en el orgullo de Valencia.
    besos guapa
    eva

    ResponElimina
  6. Doncs a mi el cercles m'agraden molt, sembla que es puguin menjar, ñam!

    ResponElimina
  7. No estarías contenta pero están preciosos

    ResponElimina
  8. Hola Alicia, soc la MJoe. L'Anna em va passar el teu bloc, i t'he de dir que t'encarregaré un mòbil com aquest per la panera dels tresors de l'Emma!!! és molt, molt xulo!!! crec que m'haureu d'ensenyar l'any vinent a fer cosetes al cole! xddd Petonets guapa!

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS