Funda per la màquina de cosir

20:09

Fa un mes em vaig comprar una màquina de cosir súper barata (precisament la que surt al vídeo, jeje), com que la funda era molt cutre li he fet una més maca!
Vaig guiar-me per aquest tutorial, molt pràctic per aquelles que no tenim ni idea, però li vaig afegir una butxaca per les instruccions (les haig de consultar constantment!) i una altra pel pedal i els cables.
Què us sembla?

Feliç 2012, espero que vingui carregat de nous projectes!!




Hace un mes me compré una máquina de coser súper barata (precisament la que surt al vídeo, jeje), como la funda era muy cutre le he hecho una más bonita!
Me guié por este tutorial, muy práctico para las que no tenemos ni idea, pero le añadí un bolsillo para las instrucciones (las tengo que consultar constantemente!) y otro para el pedal y los cables.
¿Qué os parece?

Feliz año 2012, espero que venga cargado de nuevos proyectos!!

Potser també t'interessa

12 comentaris

  1. Apa, nena que xulíssima. Quan em van regalar la màquina de cosir fa 2 anys tb vaig dir que en faria una. Però, aquí va quedar la cosa, jeje.
    Bon any!

    ResponElimina
  2. M'ha encantat i jo tb tinc aquesta màquina!! El poso com a número 1 de la meva llista de projectes costurils. El tutorial està molt bé, he estat mirant tant aquest com d'altres de la mateixa noia i estan força bé, gràcies per la info!Bon any!

    ResponElimina
  3. Pues no será tan " ni idea" como dices.
    Queda todo de lo más recogido

    ResponElimina
  4. Què xula! Jo no sé cusir ni amb tutorial ni sense. T'ha quedat molt bé amb la butxaca i la tela tan maca.
    Feliç Any Nou!!

    ResponElimina
  5. feliç any!!! i moltissims projectes per endavant!!!

    ResponElimina
  6. La roba és preciosa! :D I la idea de la butxaca per a les instruccions, genial!

    Jo tinc pendent de fer-li una funda a la meva màquina des de fa molt i molt de temps... :S ains A veure quan m'hi animo! :D

    ResponElimina
  7. Que xula, aixo de no tindre ni idea es troooolaaaaa, ets una artista... ja et passaré jo unes quantes coses per cosir. Petons i bon any plé de projectes!!!!

    ResponElimina
  8. te ha quedado muy bien, feliz año nuevo

    ResponElimina
  9. Nena, quina xulada!!!
    Si és que, el que tú no puguis!!!
    Bon any i petons!!

    ResponElimina
  10. Que què ens sembla? em sembla perfecte i que t'ha quedat molt xula! i amb butxaca i tot per les instruccions... :)
    No t'ho creuràs però jo encara tinc pendent de fer-me la meva... merci pel tutorial! Vaig a tafanejar-lo.
    Petons i bon any!

    ResponElimina
  11. Genial, y muy bien discurrido lo de los bolsos: son esos detalles los que marcan la diferencia.

    ResponElimina
  12. Te ha quedado genial! chica, qué arte! yo de costura no sé ni papa :)

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS