Targeter - bitlleter

20:33


Un altre intent de targeter. No mentiré, no vaig quedar gaire contenta amb el resultat, em va semblar molt difícil, amb tanta butxaqueta, la tela agafa molt gruix i la màquina no tirava. Si teniu algun consell, serà benvingut.
El tutorial que em va ajudar és aquest





Otro intento de targetero. No mentiré, no quedé contenta con el resultado,me pareció muy difícil, con tanto bolsillito, la tela va cogiendo grosor y la máquina no tiraba. Si tenéis algún consejo, será bienvenido.
El tutorial que me ayudó es éste.

Potser també t'interessa

15 comentaris

  1. M'agrada molt, sempre m'agraden molt les teles i els projectes que tries. Consells no en tinc, jo vaig fer un de semblant i també vaig tenir el mateix problema. A més jo per fora vaig triar un tipus de loneta i despres la maquina deia que ni parlar-ne...

    ResponElimina
  2. No tindràs idea, però et surten unes coses maquíssimes!!!
    Consell? Fer-ho a mà? Jejejej.
    El vull veure in person!! Jij.
    Ptooons
    Ana

    ResponElimina
  3. No estarás contenta pero se ve bastante bien.

    ResponElimina
  4. es veu fantastic! pocs consells et puc donar pq sóc un desastre amb la màquina....

    ResponElimina
  5. ei, però si es veu genial!!! jo no n'he fet mai cap de targeter... però sí que ha de ser força entretingut amb tanta butxaqueta... no sé si hi ha consell que valgui, perquè per molt que vulguis, amb tantes capes la màquina li costa que tiri... així que paciencia! A veure si algú l'ha fet i et pot donar algun consell. Però tu ja pots anar ben orgullosa amb el teu targeter!!! :)
    petons guapa!

    ResponElimina
  6. Digues el que vulguis, que jo penso que t'ha quedat molt bé. Jo tampoc et puc aconsellar gaire...`poder una tela més fina? Però llavors es gastaria ràpid, no?

    ResponElimina
  7. Hola, a mi em sembla que ha quedat molt bé, fas servir robes molt boniques en els teus treballs. I jo sóc novata amb la màquina de cosir, o sigui que no sé com s'ha de fer si la tela és massa gruixuda, ja em va passar una vegada i me'n vaig sortir però bastant malament, la veritat!

    ResponElimina
  8. Hola,

    El tarjeter t'ha quedat molt bonic la roba ens encanta i el teu blog es maquissim.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  9. Ha quedat molt bé encara que no estiguis massa contenta... quan las telas son gruixudes has de canviar l'agulla, agulla per roba texana (bé es el que diu la meva sogra que es modista), es veu que les agulles de roba texana son especials. Jo no tinc pero pots probar. Petons.

    ResponElimina
  10. Hola, a mi també m'agrada molt!!! és monissim.
    La meva avia també diu que cal posar agulla per texa... no se però jo sempre que es tracta de fil i agulla li faig cas...
    Un peto i segueix així, fas coses molt maques i amb molt de gust!!!
    Mercè

    ResponElimina
  11. A me gusta el resultado y la tela mucho, desde luego lo veo dificilísimo con tanto compartimento, puedes estar super contenta por que es de los más difíciles.

    ResponElimina
  12. Doncs està molt i molt bé. Ho sento no n'he fet mai cap de targeter amb tanta roba!! El resultat és genial.

    ResponElimina
  13. Hola,
    Pues te ha quedado muy bien!
    Cuando tengo que coser cosas asi, plancho muy bien por donde tengo que coser( poniendo un paño encima por si acaso), pongo una puntada larga y una cosa que va muy bien: en vez de empezar a coser por un extremo, empiezas en medio y vas a un extremo y luego empiezas de nuevo en medio y coses para el otro extremo.
    Espero que te sirva :)

    Un saludo!

    ResponElimina
  14. L'esforç ha valgut la pena perquè t'ha quedat molt bé. És una llàstima que t'hagi costat tant... Jo, de consells, no te'n puc donar, però m'apunto el que t'han dit de l'agulla per a texà i aquest últim de cosir de dins cap a les vores (això segur que em va de conya!!). L'únic que se m'acut és que triïs robes més fines per a l'interior i deixis les gruixudes per a l'exterior... ;P

    ResponElimina
  15. quina monada aquestes bossetes!! :) m'encanten la roba i els colors que has combinat

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS