Regal de Nadal DIY

18:53


Ho heu llegit bé, aquest coixins són un regal de nadal que vaig fer, amb les preses no vaig tenir temps per fotos (per variar, jijiji)...

No descarto fer uns per mi, m'agraden moltíssim!!

Per cert, no em cansaré de repetir que tenen l'habitació més xula de tot Barcelona, oi? (I no pels meus coixins, jiji)


Lo habéis leído bien, estos cojines son un regalo que hice en navidad... con las prisas no hice fotos (como siempre, jejeje), no descarto hacer unos para mí, me gustan mucho!!
Por cierto, no me cansaré de repetir que tienen la habitación más chula de todo Barcelona, ¿a qué sí? (y no por mis cojines, jiji)

Potser també t'interessa

13 comentaris

  1. M'encanta l'habitació! l'ambient creat i els coixins hi queden de meravella! genial! Petons

    ResponElimina
  2. Són molt xulos els coixins! A totes ens passa que ens d'espistem!, si si que tenen una habitació. Una abraçada

    ResponElimina
  3. Què xuloooos!!!! Queden genial a aquesta habitación tan xula!!
    Ana

    ResponElimina
  4. Son molt macos i quines puntes mes ben fetes!!

    ResponElimina
  5. Que macos i originals.... ets una artista de l'agulla i fil. Petons.

    http://ovillosyganchos.blogspot.com

    ResponElimina
  6. El conjunto es precioso en su totalidad

    ResponElimina
  7. la tela és tot un encert, és una tela de la terra, de les arrels, que si vols et portarà als estels; feliça cap de semana bonica, una abraçada!!!

    ResponElimina
  8. Que xulos, i amb roba de fer farcells, oi?

    ResponElimina
  9. Aaaiixxx!!! a mi també m'encanten aquests coixins, les estrelles són la meva debilitat.
    Una abraçada.

    Anna

    ResponElimina
  10. Nena, que guapos aquests coixins!!! I amb aquesta tela de farcell a sobre el llit i en aquesta habitació queden genials!!!!! (jajaja, m'has fet riure quan he llegit regal de nadal... això ens passa a totes, tranquila...jiji)
    petonsssssssssssss!!!

    ResponElimina
  11. Alícia, són xulíssims aquests coixins!! Estrelles i amb tela de farcell, quina combinació més espectacular i atrevida!
    Però el resultat ha sigut genial! Trobo que amb el mural que tenen de capçalera, hi escauent molt bé!
    Muaks!

    ResponElimina
  12. Sí que ho és, però els teus coixins també hi ajuden!

    ResponElimina
  13. m'encanta la roba de mocador de fer farcells!!!

    la meva iaia (91) em va regalar una bossa amb aquesta tela pel meu sant!! m'encanta!!!

    petons

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS