RAINBOW CLUTCH

19:06


Un dels meus últims enamoraments en forma de llibre costuril és el HANDMADE STYLE de NOODLEHEAD, per alguna cosa és la meva dissenyadora preferida i de la que més coses he cosit.

Un cop va ser a les meves mans, de seguida vaig pensar que li cosiria a la LUA el RAINBOW CLUTCH de regal d'aniversari.  







Uno de mis últimos enamoramientos en forma de libro costuril es el HANDMADE STYLE de NOODLEHEAD, por alguna cosa es mi diseñadora preferida y de la que más cosas he cosido.

Una vez lo tuve en mi  poder, en seguida pensé que le cosería a LUA el RAINBOW CLUTCH de regalo de cumpleaños.  

Potser també t'interessa

7 comentaris

  1. Em sembla super bonic! quines mans que tens i la tela preciosa! segur que la Lua estarà encantada. Una abraçada

    ResponElimina
  2. Et diré que no tinguis manies... És preciós!!! I la tela una preciositat també ;) petonets!!!

    ResponElimina
  3. Què bonic!! Segur que la Lua està encantada amb el seu regal. :-)

    ResponElimina
  4. Quina passada!! T'ha quedat genial i amb unes robes magnífiques. M'encanta!!

    ResponElimina
  5. És taaaaaaaaaaaaaant bonic!!!!!!!!!!!!!!!! La tela, el model, tot!!! Mil gràcies reina!!!! Estic enamorada amb els regals !!! :)
    Sóc tant afortunada... gràcies, gràcies, gràcies!!! No sé què més dir!!! Et diré de nou que et va quedar suuuuper bé, per si no t'havia quedat clar, jajaja!!! ;) Un petonas reina!

    ResponElimina
  6. Oix, quina cosa més bonica. No m'estranya que a la Lua li hagi agradat tant.

    ResponElimina
  7. Guau!! Maquíssim!!! Genial amb aquestes teles!! Una abraçada!

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS