SOM INDOMESTICABLES

6:30


La tote bag estiuenca que us ensenyava la setmana passada i aquest brodat són el regal que li vaig fer a la Cris del NO PARIS DE COSIR pel seu aniversari. 


La Cris en els últims mesos s'ha tornat "gatuna" i donant-li voltes a que regalar-li vaig pensar en fer una paral·lelisme entre aquests animals independents i nosaltres com a grup d'amigues, totes diferents, fortes, amb personalitat... i INDOMESTICABLES.
Ella ho va agafar de seguida, això demostra que hi ha connexió!




La tote bag veraniega que os enseñaba la semana pasada y este bordado son el regalo de cumpleaños que le hice a Cris del NO PARIS DE COSIR
La Cris en los últimos meses se ha vuelto "gatuna" y dándole vueltas a que regalarle pensé en hacer un paralelismo entre estos animales independientes y nosotras como grupo de amigas, todas diferentes, fuertes, con personalidad... e INDOMESTICABLES.
Ella lo pilló enseguida, eso demuestra que hay conexión!

Potser també t'interessa

6 comentaris

  1. La tote bag és molt estiuenca però el brodat m'ha enamorat!

    ResponElimina
  2. M'encanta aquest quadre tan personalitzat que li has fet a la Cris, els gatets són molt macos, i el missatge perfecte!

    ResponElimina
  3. M'encanta el brodat! Fa joc completament amb casa meva!

    ResponElimina
  4. Jejeje és un regal super divertit!! Marramiauuuu

    ResponElimina
  5. QUè bonic el brodat quines mans que tens! i amb la bossa la combinació perfecta. Una abraçada

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS