Alice mug rug

19:10

Hace tiempo que sigo a SAMIGARRA, es una artistaza (loca por Alicia y los sellos carvados a mano, ¿podríamos coincidir más?) y la semana pasada tuve la suerte de ganar el sorteo que celebro por las 10k en Instagram!!
Como el único requisito para participar era explicarle cual es tu té preferido decidí enviarle una muestra en agradecimiento, espero que disfrute del té y del mini salvamanteles que cosí para ella!
Yo os enseñaré pronto el regalazo que me tocó.




Fa temps que segueixo a SAMIGARRA, és una artistassa (boja per Alícia i els segells carvats a mà, podríem coincidir més?) i la setmana passada vaig tenir la sort de guanyar el sorteig que va celebrar per les 10k a Instagram!!
Com l'únic requisit per participar era explicar-li quin és el teu te preferit vaig decidir enviar-li una mostra d'agraiment, espero que gaudeixi del te i dels estalvis que vaig cosir per a ella!
Ben aviat us ensenyaré el regalàs que em va tocar.

Potser també t'interessa

5 comentaris

  1. De ben segur que va quedar ben sorpresa. És preciós!

    ResponElimina
  2. Tot el que fas és espectacular... es pot ser detallista i després és pot ser com tu ... megadetallista!!!!
    Enamorada de TOT el que fas!!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Com sempre una detallas, cuides tots els petits detalls de la presentació...ets una artista! Una abraçada

    ResponElimina
  4. És que sempre ho prepares tot al detall...m'encantes.
    Un súper petó

    ResponElimina
  5. Quins regals tan macos! Tot un detall, segur que va quedar encantada! Petons!

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS